Masterclass ‘Effectieve gespreksvoering bij schurende arbeidsrelaties’
Fijne collega’s, een goede leidinggevende en een soepel lopend team zijn belangrijke energiebronnen om duurzaam inzetbaar te blijven als zorgprofessional. Als het gaat schuren in de samenwerking en er conflicten ontstaan, dan zorgt dat voor stress. Mensen worden er vaak ook letterlijk ziek van en de kwaliteit van het werk lijdt eronder.
Hoe herken je als leidinggevende, HR-adviseur, vitaliteitscoach of verzuimmanager een (dreigende) arbeidsconflict? Wat is je eigen rol en positie hierin? Hoe kun je op een effectieve manier het gesprek met elkaar erover aan gaan? Wat als de emoties hoog oplopen? En hoe krijg je boven water waar het eenieder werkelijk om te doen is?
Op 9 november 2021 was de de eerste Masterclass Effectieve gespreksvoering bij schurende arbeidsrelaties.
“Verfrissend!” “Verhelderend” “De moeite waard!” dat waren de woorden van de deelnemers na afloop van deze masterclass.